att bli förälder, oj oj.

av appelpaj

Lite tomt här. Vill nog ändå mest skriva här. Velig jag är.

Det har varit ganska jobbiga dagar. Sjukdom och halsont, feber och snuva. Hos alla men mest mig. Vissa dagar har han varit så tät i näsan och på natten är det jobbigt. Inser att vi har små beskyller men har liksom fått ont i hela hjärtat när vi gett näsdroppar och han blivit ledsen.

Nu är det snart höst. Det känns bra. Dessa månader har varit jobbiga. Jag är lycklig. Men så orolig för det mesta. Nu känner jag mer njut och glädje. Men tufft att bli förälder.

Ändå, vilken chans! Så glad att det gick. Allt man gick igenom. Han bara blev till och så var graviditeten så normal. Trots min sjukdom (typ 1 diabetes). Inte för stor alla som är vanligt.

Han är världens piggaste lilla ärta. Vad jag älskar honom!

