hur ska hösten fungera för nu har jag bestämt mig.

av appelpaj

Får inget gjort. Är själv på jobbet. Ont i huvudet. Tänker sjukt mycket. På min sjukdom och hur jag ska lyckas få terminen att fungera. Har bestämt mig. Jobbet SKA inte påverka mig så mycket som förra hösten och våren gjort. Jag har diabetes typ 1 och det är sjukt svårt varje dag, varje timme. Jag är inte värd att inte klara av min kropp för jobbet kräver mer. Jag får helt enkelt säga stopp. Ingen gör det åt mig. Det kändes som en stort misslyckande att vara sjuk på grund av mina höga värden jag helt struntat i då stressen vart för hög. Så ska det inte bli nu, men det känns så svårt med den balansen. Vill bort. Kanske jobba i bokaffär, bibliotek, något ställe där inga våldsamma utbrott och höga skrik och inga raster inte tar plats.

Trött. Ledsen.

