om varför det har varit tyst (förklaringen).

av appelpaj

jag har blivit sjukskriven. det känns skönt. trots att jag numera tillhör en grupp människor ingen vill ha. jag orkade inte mer. ha diabetes med dåliga värden på grund av sjuklig stress på jobbet, orimliga krav, inga raster och våldsamma situationer som gör att adrenalinet hela dagen ligger högt= sjukligt trött på eftermiddagar och kvällar. nu ska jag tillbringa förmiddagarna med att yoga, promenera, simma eller springa långsamt. hinna tänka. äta och känna. vad jag vill sen? till hösten. ingen aning. för detta jobb vill jag faktiskt inte ha kvar. vill jobba med texter, blommor,foto, inredning, fina gamla saker. vill i alla fall ha ett jobb där jag får energi, allt jag har ska inte ta slut när går hem från jobbet. 

nu sitter jag här. trött men inte helt urvriden. behöver sova, vila, tänka. 

 

ta hand om er allihopa!

