jag hade inga barn då, men Karl-Johan hade två så det tog hårt på honom.

av appelpaj

Kanske bästa dagen på länge. Tisdagar är ju en halv jobbdag för mig. alltså perfekt. Hem, vila. Äta. Sedan ut med hatt och bikini på gräset. Läser hungerspelen. Väldigt väldigt bra. Eller mer väldigt fångande och enkel att läsa, bara plus för det. Tog vespan in till stan, träffade J ( förra pojkvännen). Kallar honom annars J, min vän och inte ”nu ska jag träffa min förra pojkvän”. Han bjöd på sallad och öl och sedan hade jag tagit med mig iskaffe. På en filt vid kanalen. Sol, gitarrspelande i bakgrunden. Sommar, min bästa vän, och jeansjacka med som var på tok för varmt att ha på sig klockan nio ikväll.

Toppendag! Tack för det, behövdes i mina annars deppardagar. Tänker redan positivt om i morgon, i alla fall lite mer.

20120522-233509.jpg

