en lista.

av appelpaj

 

Jag ledsen över:
Att livet är så orättvist. Att jag kan sitta här trött i mitt hus,
känna mig otillräckligt och inte helt nöjd, när jag knappt kan
komma på något jag faktiskt verkligen önskar mig mer än tid. Det
är jag ledsen över. Att jag vill lära mig fatta hur fint jag har
det när jag har det fint. Och att en jobbarkompis har fått cancer.
Det känns så tomt. Önskar allt bra igen.

Jag äter helst:
Min pojkväns underbara middagar. Mat är kärlek. 

Jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning:
En lagom lång resa. Med stränder och en stad med historia. Jag vill
nog åka till Kuba och Havanna snart.

Det finaste jag vet är:
Att jag lärde mig älska igen. Det är det bästa jag gjort.

Jag läser:
Jag läser family living. Jag läser även här
ligger jag och blöder av Jenny Jägerfeld.

Jag är galet stressad över:
Min jobbsituation. Punkt. 

Jag lyssnar helst på:
Jag fullkomligt älskar Maskinens- krossa alla fönster.

Jag drömmer om:
Jag är världens största drömmare. Har nu börjat få mer verkliga
drömmar om ni förstår. Just nu drömmer jag om att kunna få barn
någon gång. Och innan dess vill jag skriva texter eller en bok
kanske, lära mig virka vantar, resa och uppleva världen ihop med
min pojkvän.

Jag blir nostalgisk av:
Att titta på bilder från mig och mina bröder som små. Är så lycklig som har dem.
Dem gör mig hel så många gånger när allt har rasat omkring mig. De trygga och
vet det mesta om mig.

 

 

 

