till fredagskvällen kommer känslan. ensamheten. ingen att skratta med. alla upptagna på tusen håll.

av appelpaj

Har typ aldrig känt mig mer ensam än denna helgen. Eller det är nog inte sant… Ingen vill ses. Alla har så mycket planerat. Min vän skulle till svärföräldrarna och därför ställde in picknick ikväll och träff i morgon. Min andra vän skulle till någons sommarhus, en annan skulle på en fest med sin tjej. Min pojkvän är på wow. Min härliga vän skulle till Orust. Familjen är borta och min dåvarande pojkvän skulle på wow med våra gamla vänner. Är så ledsen. Ensam. Minst i världen.

Varför är detta så svårt. Ensamheten. Det kommer över mig. All ångest jag sparat under lång tid. Vill inte vara ensam fredag och lördag kväll. Fast mest är jag arg tror jag. För jag avskyr när man ställer in inplacerade helgaktiviteter.

