två vänner och vin på det.

av appelpaj

har suttit på mitt berg ikväll. med så fantastiska människor. mina vänner J & K. kloka, känsliga och ärliga. delade lite mouserande vin och jag hade bakat cupcakes. en grön filt på ett gräs och ett berg med hela staden nedanför. kunde aldrig önska mig en bättre kväll. och tomheten som uppstår när de går. aj. saknar dem redan. och frågan om varför man ses så sällan när jag älskar dem så. det allra bästa är att nu när jag byter jobb hinner jag träffa bästaste K mycket mer. men vi har gjort så mycket ihop. en lång utbildning ihop. festat och skrattat och hon har kramat mig när jag gråtit högljudda tårar. två jobb har vi också haft gemensamt. men nu hinner vi alltså ses mer. när vi inte jobbar om varandra hela tiden. för vi ska börja med kreativa kvällar. med oss och våra vänner. ikväll lever jag på detta.

 

