vem jag är.

av appelpaj

alltså. jag kände att jag ville starta om lite. min gamla blogg var lite för mycket kopplat till saker och människor jag inte har så nära i mitt liv längre. och den bloggen var jag mer öppen. känner att här vill jag skriva utan att folk som läser vet vem jag är. jag vill inte att vänner ska läsa om mig här, vill hellre prata med dem i verkligheten. här vill jag skriva för min skull och för er.

jag är runt 28 och tänker på mycket och framförallt känner mycket. gillar färger och kramar som håller en kvar. får en att stanna upp. gillar också när jag får känslan av att jag kan förändra saker. hjälpa andra som jag gör i mitt arbete och känner riktigt att detta är jag bra på. men ibland vill jag ha ett mer kreativt yrke. som handlar om färg, möbler, tyger, kläder och material. foto och text.

 

